Love the work you do.

Als propositie marketeer verbind ik teams binnen organisaties die gemeenschappelijke doelen nastreven en implementeer ik proposities om van te houden.

Interim propositie marketeer met overtuigingskracht

Propositie marketeer

Met natuurlijke overtuigingskracht.

Als interim propositie marketeer help ik andere organisaties relevanter te worden en onderscheidend te zijn ten opzichte van concurrenten. Met enthousiasme en vakkennis ontwikkel ik vernieuwende proposities voor toonaangevende merken in bestaande- en nieuwe markten. Daarbij denk ik vanuit de doelgroep en anticipeer ik op het sentiment wat leeft bij deze doelgroep. Samen of zelfstandig bedenk ik hoe een product of dienst het beste in de markt gepositioneerd kan worden.

Helpt bij groeien van proposities.

Disrupt

Veroveren door innovatie

Distinct

Onderscheiden van anderen

Develop

Ontwikkelen en realiseren

Deliver

Underpromise overdeliver

Analytisch sterke propositie marketeer
staat voor resultaat.

Ervaren en analytisch sterke propositie marketeer voor het ontwikkelen en uitrollen van innovatieve proposities. Sterk in het leggen van verbanden tussen IT, marketing & communicatie, processen en de personen die er mee werken. Op projectbasis ben ik als interim propositie marketeer beschikbaar voor verschillende branches en sectoren.

Plan een meeting

Propositie marketeer voor meerwaarde.

Over de vele verschillende disciplines binnen de marketing kan ik mee praten en meedenken. Als propositie marketeer bied ik diepgang en focus ik mij op één specifieke discipline. Hierbij gebruik ik mijn specialiteit ten opzichte van de andere disciplines om het grotere geheel in het juiste perspectief te plaatsen. Op deze wijze creëer ik veel draagvlak voor mijn visie en ideeën, dit omdat ik begrijp dat mijn specialisme onderdeel is van een groter geheel.

Een waardevolle bijdrage maakt werk betekenisvol.

Bij het werk als propositie marketeer vind ik het belangrijk om iets te betekenen voor de maatschappij. Door mijn opgedane kennis en ervaring weet ik dat het uitdenken van nieuwe diensten en bijbehorende proposities het beste bij mij past. Dit vormt sinds 2009 de rode draad in mijn carrière en maakt mijn werk als propositie marketeer betekenisvol. Meer over mijn doelen en drijfveren is te lezen op deze pagina.

Toegevoegde waarde voor B2B organisaties.

Als propositie marketeer help ik opdrachtgevers relevanter te worden voor klanten en onderscheidend te zijn- en te blijven ten opzichte van concurrenten.

Propositiemarketeer.nl is een initiatief van Venturem B.V.
Privacybeleid | Disclaimer | Algemene voorwaarden