Love the work you do.

Als propositie marketeer verbind ik teams binnen organisaties die gemeenschappelijke doelen nastreven en implementeer ik proposities om van te houden.

Op zoek naar een interim propositie marketeer?

Ervaar de werkwijze van mijn aanpak.

Als propositie marketeer lever ik de nodige specifieke kennis, kunde en ervaring bij het succesvol uitrollen van nieuwe proposities. Het hoe heeft hierbij mijn nadrukkelijke interesse. Door mijn ruime kennis en ervaring op het gebied van IT, marketing en commercie, opgedaan in verschillende marketing- én sales rollen, ben ik goed in staat mijn specialisme juist in te zetten om zo van waarde te zijn voor opdrachtgevers.

Belangrijk uitgangspunt hierbij is inzichtelijk te maken in welke middelen noodzakelijk zijn en hoe de gewenste propositie meer concurrentie voordeel oplevert. Met als resultaat; Een kortere time to market, sneller realiseren van de gewenste omzet, betere groei en een hoger rendement. Ook bij de werving van nieuwe medewerkers lever ik als propositie marketeer een waardevolle bijdrage.

Zelf ook ervaren wat ik als propositie marketeer voor jouw organisatie kan betekenen?
Neem contact op via hello@propositiemarketeer.nl
of bel 026-7851709

Interim propositie marketeer
mijn aanpak

Als interim propositie marketeer voorzie ik opdrachtgevers van een vernieuwende en een blijvende kwalitatieve impuls bij de uitrol van een nieuwe- en/of verbetering van bestaande proposities. Op basis van bewezen methodieken, best practices en goed doordachte en goed onderbouwde adviezen zorg ik ervoor dat jouw organisatie, diensten en/of producten onderscheidend worden en je de concurrentie zo voorblijft.

Zelf ook ervaren wat ik als propositie marketeer voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op via hello@propositiemarketeer.nl
of bel 026-7851709

Mijn aanpak bestaat uit
6 stappen

1. De onboarding

Bestaande uit een kennismaking, interview en inventarisatie van de wensen en bepalen toekomstige borging. Hierin deel ik direct de eerste toepasbare tips en tricks en toepasbare adviezen. 

2. Creëren van draagvlak

Aan de hand van buyer persona workshops en sales en marketing alignment draagvlak creëren en de neuzen dezelfde kant op krijgen. Mijn rol als interim propositie marketeer komt hierbij goed van pas en is onderdeel van een groter geheel.

3. De marketing audit

Een diepgaande technische analyse waarmee ik inzicht geef in alle noodzakelijke onderdelen van de “growth tool kit”. Hieruit komen adviezen, welke technische verbeteringen nodig zijn en wat dit gaat opleveren.

4. Growth marketing canvas

Een goede uitvoering en invulling van het plan. Enkel een goed plan of strategie is niet voldoende en wordt niet succesvol zonder uitblinkende uitvoering. Uitvoering op detailniveau is cruciaal voor succes: hier worden aantoonbaar de resultaten geboekt.

5. 360 degree succes model

Bijsturing op basis van analyseren, signaleren en optimaliseren. A/B testen en doorlopend verbeteren op basis van het 360 degree succes model.

6. Borging en overdrachtsfase

Ik zorg voor een goede borging, zodat de ingezette verbeteringen blijvend zijn en biedt de helpende hand in een rol als supervisor om op terug te vallen, voor zowel de strategie als voor hands-on ondersteuning en uitvoering.

Interim propositie marketeer
wat levert het op?

  • Een korte time to market van bestaande of nieuwe proposities;
  • Sneller realiseren van de gewenste omzet;
  • Betere groei en het behalen van een hoger rendement;
  • Effectievere werving en selectie nieuwe medewerkers;
  • Gebruik maken van de nieuwste growth hacking tools;
  • Inzicht in conversie en relevante metrics;
  • Goed te interpreteren statistieken via dashboards afgestemd op jouw organisatie;
  • Concurrentievoordeel en scherpere focus;
  • Een goede samenwerking en gemotiveerd sales en marketingteam;
  • Een structurele stroom van nieuwe leads en acquisitie van nieuwe klanten.

Contact

Neem contact op via hello@propositiemarketeer.nl
of bel 026-7851709

Beschikbaarheid

Indien ik niet beschikbaar ben of het vraagstuk minder goed past bij mijn vaardigheden beschik ik over een netwerk waarin de juiste professional aanwezig is. Een kennismaking is op deze wijze altijd zinvol.

* Mijn aanpak is succesvol voor opdrachtgevers indien de juiste voorwaarden worden gesteld. De kennis van de medewerkers dient op een bepaald niveau te zijn, er dient voldoende tijd te worden geïnvesteerd in de juiste middelen. Omzetdoelen dienen realistisch te zijn en de organisatie dient toegewijd te zijn en het vereist een bepaalde focus om de doelstellingen en de daarbij horende output te laten slagen.

Toegevoegde waarde voor B2B organisaties.

Als propositie marketeer help ik opdrachtgevers relevanter te worden voor klanten en onderscheidend te zijn- en te blijven ten opzichte van concurrenten.